GDPR Illustration

Ta del av vår integritetspolicy

Med dataskyddsförordningen GDPR (General Data Protection Regulation) har vi uppdaterat vår integritetspolicy så att det framgår vilka uppgifter vi samlar in från dig – och vad vi använder dem till. När du besöker våra webbplatser och appar samlar vi in uppgifter från dig för att förbättra din användarupplevelse. Det inkluderar även vilka annonser vi visar för dig.

Christian Gustafsson om PR-kuppen – ”Reklam som inte går att köpa för pengar”

Draghjälp både från Zara Larsson och finalen av Melodifestivalen. SVT:s nya serie Eagles har fått ordentlig draghjälp, menar Christian Gustafsson.
Oskarshamn • Publicerad 11 mars 2019 • Uppdaterad 21 juli 2019
Stefan H Lindén och Viktor Juholt.
Stefan H Lindén och Viktor Juholt.Foto: Roger Carlsson

”Att Zara Larsson lägger ut ett klipp på Instagram – där hon har 5,6 miljoner följare (alla inte svenska så klart, men ändå) – från premiären, i vilket hon taggar serien – är så klart reklam som inte heller går att köpa för kronor och ören”, skriver Christian Gustafsson på sin blogg.

Läs hela blogginlägget i länken nedanför.

Läs mer om Eagles här:

Amelia RydebergSkicka e-post
Så här jobbar Barometern Oskarshamns-Tidningen med journalistik. Uppgifter som publiceras ska vara korrekta och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.
Välkommen att kommentera

Välkommen att kommentera! Tänk på att hålla dig till ämnet och diskutera i god ton. Visa respekt för andra skribenter och berörda personer i artikeln. Barometern och Ifrågasätt förbehåller oss rätten att ta bort kommentarer vi bedömer som olämpliga.