Annons
Netflix i samarbete med Beyoncé
Tv • Publicerad 7 april 2019
Netflix har orsakat mani bland Beyoncéfans världen över. I ett Instagraminlägg gör strömningstjänsten reklam för en premiär den 17 april med ordet "Homecoming" – hemkomst.
Inlägget är formgivet med samma typsnitt och färgskala som Beyoncé använde sig av under sitt uppträdande på Coachellafestivalen i fjol, och "Homecoming" är även namnet på den stipendiefond som Beyoncé startade 2018, skriver .
Bland kommentarerna på inlägget spekuleras det därför i om Netflixproduktionen är en inblick bakom kulisserna på Beyoncés historiska uppträdande på Coachella, då hon blev den första afroamerikanska kvinnliga artist som var huvudakt på festivalen.
TT
Så här jobbar Barometern Oskarshamns-Tidningen med journalistik. Uppgifter som publiceras ska vara korrekta och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.
Annons
Annons
Annons
Annons